vrijdag 22 augustus 2008

Mijn eerste bericht

Hallo en welkom op mijn Blog!



Dit is het eerste bericht wat ik schrijf..

Ik hoop dat er nog vele volgen!

Ik zal me eens even voorstellen.

Ik ben Gwen een meisje van bijna 15 jaar.

Ik heb de ziekte CF ookwel Cystic Fibrosis genoemd. ( meer informatie volgt nog )

Deze blog gaat dus over mijn leven met CF.

Ik ben hier mee begonnen, omdat ik begin te ebseffen wat het met m'n leven doet en om dat van me af te kunnen schrijven.

Ook heb ik al gezien dat veel mede cférs ook een weblog bijhouden.

Dit is dus een soort openbare Dagboek van mij aan iedereen die het wil lezen.

Ik schrijf het niet om zielig te doen, maar om anderen te laten beseffen hoe het is om CF te hebben en hoe je ermee leeft.

Mensen denken er vaak heel anders over dan het werkelijk is.

Ik schrijf snel weer wat ;)



Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten