zondag 7 september 2008

Alweer een week voorbij..

Hallo Allemaal.

Heb een tijdje niks geschreven. ( al bijna een week )
Maar ik had het wel super druk enzo en het gaat niet zo goed =(

Dinsdag was ik voor het eerst weer naar fitness geweest. Sinds een hele lange tijd! Het ging best wel goed. Het was heel makkelijk, omdat ik weer van het begin moest beginnne.

Woensdag had ik 8ste uur school. Heel druk enzo. Maar ik had 2 tussenuurtjes toen ging ik met Samantha naar de stad. Was super gesellig, want dat was de laatste keer dat we nog wat konden gaan doen samen voor dat ze werd geopereerd ..

Donderdag was een lekkere korte dag had tot 1 uur les. Was wel een beetje zenuwachtig enzo ( maar k kan hier ff niet zeggen waarom :p )

Vrijdag begon het 'gedoe' weer is.. Ik merkte al in het laatste uur dat ik het ijskoud had terwijl ik een sweater en een dikke gsus vest aanhad. Toen ik thuiskwam ging het nog wel, maar later in de avond kreeg ik hoge koorts enzo. Ik voelde me gelukkig niet slecht behalve lui en warm/koud tegelijk. We kregen ook nog visite dat was wel gesellig en 's nachts trok de koorts weer weg gelukkig..
Mn beste vriendin werd vandaag ook aan haar heup geopereerd :'(

Zaterdag ben ik naar de stad geweest en ik heb ik grijze UGG's gekocht! :D
&& een mobieltje (A) die kan ik donderdag ophalen, Yeeaah :) .. Toen werd ik tog weer niet lekker en gingen we naar huis toen had ik het weer ijskoud en warm tegelijk. Weer hoge koorts: 39.2 .. We hadden weer visite 's middags. 's avonds ben ik maar om 8 uur naar bed gegaan, maar het werd maar niet minder en toen ging ik tv kijken, maar der was niet zoveel leuks :s en later ging de koorts wel weer weg :)

Zondag keek ik uit het raam en ik zag wat voor een klote weer het was en ik had meteen zin in een dag niks doen.. Dus dat doe ik nu ook een beetje.. moet alleen nog kut huiswerk maken.. Dat heb ik echt veel te veel dit jaar. Ik ben gewoon zo bang dat ik het niet red enzo :( Ik maak me ook veelste veel druk om van alles. Ik weet wel dat het niet boeit als ik het niet red, maar tog voel k me klote :s Maarja ik ga maar weer es tv kijken ofzo 8-) Ik verveel me dood..

Groetjes,

Gwen

1 opmerking:

  1. hoi
    ik vind dat je erg mooi schrijft wanneer volgt er weer een nieuw berichtje

    BeantwoordenVerwijderen