woensdag 26 november 2008

Laatste Nieuws

Hallo Allemaal :)

Even een update vanuit het Hagaziekenhuis!

Maandag:

Ik was moe, omdat ik zowat de hele nacht niet had geslapen. Ook voelde ik me weer niet lekker. Toen kwam die leuke ahum langharige blonde vent met een paardenstaart bloed afnemen. Die vent prikt altijd vanaf de zijkant heel raar :s Maarja om 2 uur had ik fysio en ff op de loopband gelopen met best wel hoge helling.. Daarna moest ik longfunctie blazen en die was niet zo goed: 38% terwijl het vorige week 41% was, dus dat was wel ff klote! We hadden gehoopt dat ie nog meer ging stijgen maar helaas. Ojaa echt een hele domme opmerking van een verpleegster, want me moeder zei dat ik me niet echt goed voelde. Toen gaf zij als antwoord: Nou bij het bloedprikken gaf ze anders geen kik. Okee ?? en omdat ik geen au zeg bij het bloedprikken voel ik me goed? Echt vage opmerking.

Dinsdag:

De grote visite was langsgeweest alleen mijn dokter was er niet die was een dagje naar Londen. Dus was nog niet veel wijzer geworden alleen dat ze met Xolaire wilden beginnen, maar ze moesten nog even op de uitslag van mn IGE waarde wachten ( allergiewaarde van de schimmel in mn longen ). Verder was ik wederom niet lekker en ook was ik vandaag gestopt met prednison. Een peptalk van verpleger leslie gehad haha over mn lichaam en geest dat was wel grappig. Die middag heerlijk MC donalds gegeten die me papa had gehaalt! Lief he? Verder nog gekaart me papa en beetje tv gekeken en gecomputerd niet zoveel bijzonders..

Woensdag:

Vandaag was ik weer niet lekker en was het allemaal even zat..
Kreeg de uitslag van de IGE te horen die was 3x hoger dan de vorige keer. Dus de ABPA speelt wel weer op hij was 3000 en hij hoort eigelijk 0-300 te zijn. Meteen weer een kuur prednison 30mg gekregen en nu even afwachten of ie zakt, want als ie naar 1000 is gezakt dan kunnen ze hem verder met Xolaire behandelen en dan langzaam weer afbouwen met prednison. Mijn dokter was nog langsgeweest en heeft alles duidelijk uitgelegd enzo. Dat de 2 dingen die ik heb de micobacterie en ABPA een beetje tegenstrijdig zijn in de behandeling want ik heb dus prednison nodig en dat is weer niet goed voor die micobacterie.. Hihi ik heb wel altijd mazzel he. Maarja ik hoop dat er dan straks eindelijk verbetering komt! En dat ik weer mooie cijfertjes longfunctie te zien krijg..

Ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen en ik blijf positief denken.
Ik lig nu 3 weken hier.

Groetjes

Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten