zaterdag 1 augustus 2009

Morgen op vakantie!

Nog even een laatste update voordat ik op vakantie ga..
Woensdag ben ik nog naar het ziekenhuis geweest en alles was positief =)
M'n longfunctie was zelfs iets vooruit gegaan.. naar 34% maarja slechter kon ie ook bijna niet ;) M'n allergiewaardes waren weer een stuk gedaald! En m'n myco was ook nog rustig 1 plusje. Dus dat was mooi :D

En morgen lekker naar Frankrijk voor 2 weken op een camping in een stacaravan. We gaan om 10 uur 's ochtends ongeveer vertrekken & Espirito gaat ook gezellig mee! Verder heb ik eigelijk weinig te vertellen. Ik geniet lekker van mijn vakantie en veel plezier voor degene die ook nog op vakantie gaan.

Groetjes en tot over 2 weken!
xx Gwen

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gwen,

    Veel plezier op vakantie.


    Groetjes van Astrid van Heeringen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gwen,

    Lekker genieten van het Franse leven!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen