vrijdag 25 september 2009

Het is weer weekend!

Lekker weer weekend! Het gaat nog steeds redelijk met mij gelukkig. Alleen nog wel last van de verkoudheid.. als je het eenmaal hebt ben je er niet zo snel weer van af. Daardoor moet ik helaas weer de hele tijd hoesten. Jammer genoeg krijg je dat er ook weer gratis bij. Mijn stem klinkt nu een beetje raar alsof ik mijn stembanden een beetje kapot heb gehoest.. dus een beetje hees. Ik kan het hoesten nu wel een beetje onder controle houden en neem ik dan als ik naar school moet paracetamol met codaine ( 10 mg ). Ik heb ook alleen codaine geprobeerd ( 20 mg ), maar dat werkte dan weer niet echt. Best raar, want dat is 2x zoveel codaine. Maarja gelukkig is er dan toch wel iets dat een beetje helpt.

Verder ben ik gewoon de hele week naar school geweest! Behalve dinsdag dan, want toen hadden we sportdag en had ik dus lekker vrij :D Eigenlijk wel fijn, want ik voelde me die dag niet zo fit.. dus kon ik lekker ff uitrusten! Ik merk gelukkig niet veel van me achterstand en kan nog goed meekomen.. Ook ben ik doordeweeks niet moe en dat betekent dat ik de schooldagen goed aankan! Heel fijn. Ik heb trouwens ook alweer mijn eerste cijfer terug! Een 7 voor literatuur. En volgende week heb ik m'n eerste echte toetsen van dit jaar.. En woensdag staat het ziekenhuis weer op de planning.

Nu ga ik lekker weekend vieren en leuke dingen doen!

Groetjes en fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Jahhh, hij doet het weer, gelukkig!!
    Nou nogmaals een fijn weekend (nu alleen nog maar de zondag) en succes met de toetsen komende week ;-))

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen