donderdag 12 november 2009

ff schrikken..

Hee allemaal.

Dit weekend heb ik een superweekend gehad!
Ik heb mijn verjaardag en mijn feest gevierd en het was heel gezellig :D

Alleen zondag avond begon ik het opeens heel koud te krijgen en ik voelde dat ik koorts had. Ik durfde het niet op te meten en omdat ik zo'n drukke week had gehad ben ik maar gewoon gaan slapen in de hoop dat het maandag over was. Nou dacht het niet.. 's nachts werd ik zo beroerd dat ik moest overgeven en toen bleek ook dat ik maarliefst 39,9 graden koorts had! Meteen paracetamol genomen en nog wat proberen te slapen. Dat was moeilijk want ik kreeg ondertussen ook nog ontzettend veel pijn aan me hoofd. Hmm allemaal griepverschijnselen dus dat was wel ff schrikken! Gelukkig mocht ik de volgende ochtend meteen beginnen met Tamiflu. Maandag ben ik de hele dag heel beroerd geweest en heb alleen maar op bed gelegen. Toen hoorden we ook dat er op school nog veel meer zieken waren. Ook heb ik hierdoor mijn theorie examen gemist dat was wel balen :(
Gelukkig ging het dinsdag al een stuk beter en had ik alleen aan het eind van de middag nog verhoging gekregen. Gister helemaal geen verhoging meer gehad dus ben aan de beterende hand! Ben vandaag zelfs alweer naar buiten geweest en ik voel me goed.. alleen nog een beetje wiebelig in me hoofd.. Duizelig wil ik het niet noemen, maar een hele lichte variant alsof je een maand onder de grond heb geleefd en dan weer bovenkomt ofzo :P
Mijn vader is trouwens sinds dinsdag ook ziek en mijn moeder was ook niet zo lekker. Maarja mijn moeder en ik waren gevaccineerd en mijn vader niet. Ik denk dat de vaccinatie en de Tamiflu zeker hebben geholpen. Uiteindelijk viel het daardoor reuze mee.. Niet te zeggen dat ik de griep met de sombrero heb gehad kan ook een ander soort griep zijn geweest, maar het was wel heel toevallig dat er op dit moment veel mensen zijn met dezelfde griepverschijnselen. Ik doe nog ff rustig aan zodat ik maandag weer lekker naar school kan!

Groetjes Gwen

4 opmerkingen:

  1. Ja, goed te lezen dat het weer beter met je gaat. Kan me voorstellen dat je toch erg schrikt als je opeens hoge koorts hebt.
    Nu weer lekker aansterken en dan de hele winter griepvrij blijven.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je je weer beter voelt! Levi heeft nog geen griepvaccinatie gehad maar zou voor hem toch ook wel goed zijn denk ik... hopelijk deze winter voor jou geen griepjes meer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen