maandag 30 november 2009

Weer ziek & controle ziekenhuis

Hallo allemaal :)
Wat een toeval werd ik gisteren wakker met dezelfde symptomen als een paar weken geleden. Had weer tegen de 40 graden koorts, enorme hoofdpijn en erg hoesten. Toen dacht ik wat raar ik kan nu toch niet weer de griep hebben? Maar nu heb ik een verband gevonden.. ik weet niet zeker of het klopt want de dokter kan het zelf ook niet verklaren. Een halve week na mijn eerste mex. griep prik werd ik ziek met bovenstaande symptomen. Ben toen 1 dag heel beroerd geweest en heb tamiflu gekregen toen was het vrij snel weer over. Woensdag had ik mijn tweede mex. griep prik gehad. Gisteren werd ik ziek met bovenstaande symptomen. Ben gister heel beroerd geweest vandaag is het weer over.. Heb ook weer tamiflu gekregen voor de zekerheid. Volgens mij is dit dus geen toeval en heeft dit met elkaar te maken. Hiervoor heb ik deze symptomen nooit gehad iniedergeval niet met zulke hoofdpijn. De dokter kon het ook niet verklaren.. fijn ben ik weer ergens bijzonder in ;)

Verder was ik vandaag weer op controle geweest. Het ging best wel goed ondanks ik niet helemaal fit was i.v.m. hoge koorts van gisteren. Wel heb ik weer 1% hoger geblazen dan de vorige keer. Dit keer was het 35% en blies ik in absolute getallen 0.99 liter dus bijna 1 liter. De mevrouw van de longfunctie was wel een beetje raar. Normaal zeggen ze wanneer je moet beginnen met blazen. Dus telkens als ze wat wou zeggen dacht ik dat ik bijna moest beginnen, maar telkens als ze haar mond open deed zei ze dus net wat anders :p zoals: nog even blijven ademen of we gaan zo dit doen haha. Ze zei ook bij de uitslag jaa t scheelt niet veel met vorige keer maar 1% dus dat is geen verschil. Nou ik vind het een wereld van verschil, want al zou die 1% lager zijn zou ik diep teleurgesteld zijn. Raar maar waar. Voor de rest niet zoveel te melden. Moest alleen nog bloedprikken. Me gewicht was dit keer 50 dus iets minder dan de vorige keer daar was ik wel blij mee :D Ook nog een kweek ingeleverd. We zullen zien hoe het de volgende keer gaat. Opzich ben ik nu wel tevreden ondanks die rare griepverschijnselen.. Maar als het echt aan die prik ligt dan moet ik het nu niet meer krijgen.

& op school gaat het ook wel goed :) 5vwo is wel lastig, maar mn cijfers zijn nog wel voldoende gelukkig!

Zo zijn jullie weer eventjes bijgepraat.

Groetjes Gwen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Gwen, wat een nare reactie op die griepprik, gelukkig zijn die nu achter de rug! En ik begrijp je HELEMAAL dat je blij bent dat je 1% meer hebt geblazen, super toch?
    Groetjes van Sandy (Ydnas CFcafe)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Glenn, ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Rare Mexicanen ook.
    Toch super dat je ondanks dat je je niet fit voelt 1% meer blaast, dat is toch wel positief.

    Hartelijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Domdomdom, ik bedoel natuurlijk Gwen
    Schaam, Els

    BeantwoordenVerwijderen