dinsdag 26 januari 2010

Niet veel te vertellen

Hallo trouwe lezers!

Jullie hebben misschien gemerkt dat ik alweer 2 weken niks op mijn blog heb geschreven. Nu moeten jullie maar denken geen bericht is goed bericht. Want als ik niks weet om over te schrijven is het wel positief. Ik zou nu eigenlijk niet echt weten wat ik kan vertellen.. Ik kan natuurlijk vertellen dat ik vorige week examenweek heb gehad en dat dat een hele drukke week voor mij was. Ik kan natuurlijk ook nog vertellen dat de week voor de examenweek nog drukker was omdat ik heel veel moest leren. Maar ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om daar niet meer over te vertellen omdat dat gewoon dodelijk saai is om te lezen en dan raak ik mijn trouwe lezers kwijt en dat is natuurlijk geen goed idee. Dus laten we school nu voor wat het is. ( Nee we gaan het niet over mijn cijfers hebben ;) )

Voor de rest heb ik bar weinig gedaan. Bijna de hele dag gewoon thuis gezeten na school.. en ik ben me heel erg aan het irriteren aan de sneeuw die net een paar dagen weg was en nu weer terug is! Dus het feit blijft dat mijn scootertje nog steeds in de garage staat.. Helaas helaas. En ik kan jullie wel vertellen dat ik heeeeeeeeeel erg naar de zomer verlang. En dat ik zin heb om op vakantie te gaan. En dat ik een cruise wil maken. En dat ik zin heb om met school naar Praag te gaan.

En ik wil nog even zeggen dat ik me irriteer aan mensen die stomme reacties achterlaten op weblogs en sites van lotgenoten. Ik zou zeggen mensen, oordeel niet over dingen waar je nog nooit mee te maken heb gehad en waar je niks van af weet. Tuurlijk zijn er wel eens negatieve berichten, maar dat is gewoon de keiharde realiteit en niks van zelfmedelijden, aandacht vragen etc. Ik denk echt niet dat je een dagje wil ruilen..

En als laatste iets positiefs. Ik ben erg blij dat de mensen op mijn weblog leuke reacties achterlaten en geen anonieme laffe reacties. Dus houden zo!

Groetjes Gwen

3 opmerkingen:

  1. Ha Gwen, hier nog iemand die naar de zon uitkijkt. Lekker in de tuin met een kopje koffie, langzaam slenteren door de branding van de zee of een heerlijk ijsje eten op een terras. Helaas dat duurt nog even!!

    Maarrr de eerste sneeuwklokjes zijn al gesignaleerd dus de lente laat niet lang meer op zich wachten.

    Hartelijke groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé Gwen mijn zus heeft Cf en ik ga er mijn spreekbeurt over houden dus ik dacht heb je wat tips en informatie over cf voor mijn spreekbeurt.

    ik wens je heel veel sterkte!!

    groetjes remo (12 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Remo,
    Wat een goed idee van jou om je spreekbeurt over CF te houden! Ik heb mijn spreekbeurt daar ook eens over gehouden. Ik heb wel wat sites die heel handig zijn: www.ncfs.nl dit is de site van de cf stichting hier kan je heel veel informatie op vinden. Ook kun je kijken op www.levenmetcf.nl hier staat de informatie iets makkelijker uitgelegd voor kinderen.

    Wat heel belangrijke punten zijn om te vertellen: wat is cf, hoe krijg je cf, symptomen van cf ( let wel op dat de ziekte bij iedereen anders verloopt dus dat niet iedereen dezelfde symptomen heeft ) en misschien wat over de behandelmethodes en medicijnen. Natuurlijk kun je ook nog andere punten vertellen die jij interressant vind.

    Als je meer vragen hebt kun je me ook mailen: robina8@hotmail.com

    Veel succes met je spreekbeurt!
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen