donderdag 23 december 2010

En toen schoot het er weer in

PATS BOEM en zomaar was het er..
Flinke pijn in m'n hals/voorkant van me nek. Het kraakt als een gek als ik me nek beweeg en als je erop drukt voel je het ook kraken. Ik denk dat het me spieren zijn. Ik heb het eerder ook al een keer gehad namelijk. Het is echt heel vreemd, want nu kraakt m'n wang ook.. aan de linkerkant alleen en me wang is ook wat dikker.
Hopen dat het vanzelf over gaat met wat hulp van mobilat, ahtrotec, paracetamol en warme kruiken.
Anders moeten we de dokter maar weer eens bellen. Ik heb altijd van die vage dingen haha.
Eén voordeel: Ik hoest minder, want dat doet zo ongelooflijk veel pijn :p
Ojaa en een vraagje: Herkent iemand dit? Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat iemand zoiets had.

4 opmerkingen:

  1. Hee gwen,

    Wat rot!! Heb je toevallig weer meer vocht wat je vasthoud?
    Ik had dat namelijk ook altijd, en dat was vocht wat er tussen de gewrichten ging zitten!

    Hopelijk gaat het snel beter!
    Gr. Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee. Ik was even naar de huisarts geweest en die zei dat het niks ernstigs was. Hij dacht ook dat het iets met vocht of spieren te maken had. Gelukkig geen ontstekingen ofzo.

    Bedankt voor de tip Annelie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gwen,
    hopelijk gaat het al wat beter met de pijn? Ik herken het niet. Ik heb weleens last van m'n nek, spierpijn, maar niet zozeer dat het kraakt of doortrekt naar m'n wangen. Fijn dat je in ieder geval niet teveel moet hoesten ;-)
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt erg naar Gwen, hopelijk gaat het snel weer beter! Sterkte,

    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen