zondag 1 april 2012

Uit mijn blogwinterslaap..

Hallo allemaal. Daar ben ik weer uit mijn blogwinterslaap. Ik heb al 3 maanden niks meer van me laten horen. Sorry daarvoor, maar ik had even helemaal geen zin meer om te bloggen. Ik had het druk en weinig te vertellen en als ik dan wat te vertellen had, kreeg ik ook weinig respons dus daarom had ik even geen zin meer om te bloggen. Begrijp me niet verkeerd, ik blog niet alleen voor reacties, maar ik had dus even geen motivatie meer ;)

Nu is het inmiddels alweer lente en hebben we de zon alweer gezien. Hopen dat hij snel weer terugkomt! Maar wat is er na Oud en Nieuw allemaal gebeurd? We zijn meteen na Oud en Nieuw een weekje naar Limburg geweest wat erg fijn was. Daarna moest ik weer flink aan de slag met de studie. Tot nu toe gaat het erg goed en heb ik alles gehaald. Daar heb ik het druk mee. Ook ben ik druk bezig met rijles. Dat doe ik 2 keer in de week. Ik word nu nog gebracht door de chauffeurs, maar natuurlijk wil ik straks graag zelf naar de universiteit rijden. Het is aan de ene kant heerlijk luxe om telkens gebracht en gehaald te worden, maar je blijft steeds zo afhankelijk en dat wil ik niet. Het staat me steeds meer tegen om in de passagiersstoel te zitten en niet in de bestuurdersstoel van verdomme m'n eigen auto! Maarja ik moet gewoon geduld hebben en goed leren rijden voordat ik zelf de weg op kan. Verder doe ik wel eens mee aan de excursies die worden geregeld door mijn studievereniging. Dat is altijd erg leuk. Zo ben ik al naar een rechtszaak geweest, naar een ISD instelling, naar het Joegoslavië tribunaal en heb ik al geschoten! Ik heb nu ook een aantal meiden leren kennen waarmee ik omga op de VU dus dat is ook mooi :)

Met mijn gezondheid gaat het best redelijk! Ik mag nu telkens ruim 2 maanden wegblijven voor ik weer voor controle moet. Ik heb al heel lang geen bloed hoeven prikken en we hebben telkens weinig te bespreken. Dat betekent dat het gelukkig best wel stabiel is. Helaas was afgelopen keer wel de laagste longfunctie ooit, maar daar had ik redenen voor. Ook gaat mijn prednison gestaag naar beneden. Zo ver als ik nu ben, ben ik nog nooit gekomen met afbouwen. Hopelijk blijft het goed gaan en dan misschien kom ik er ooit helemaal af. Ik durf er bijna in te geloven. Ik wil zo graag weer mezelf zijn!

Ik wil jullie allemaal nog een fijn weekend wensen.

PS; ik kreeg spontaan zin om te skeeleren vorig weekend, dus ik heb skeelers aangeschaft haha. Hopelijk durf ik het aan om te gaan skeeleren, want het zal vast goed zijn voor mijn conditie.

5 opmerkingen:

  1. Wat goed Gwen, dat het zo goed gaat! En dat je naast je studie nog leuke dingen kan doen! Dat is zeker heel belangrijk!

    En wat leuk skeeleren, dat wil ik ooit ook weer eens gaan doen.. Kheb het alleen 10 jaar niet gedaan ofzo, dus we zullen zien haha!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer wat van je te horen! en gelukkig ook allemaal goed nieuws :)

    x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het zo goed gaat. Zo te lezen heb je het lekker druk, een eht studentenleven!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het lekker gaat Gwen, en dat rijbewijs komt er vast snel aan! Leuk om weer iets van je te lezen :-)
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha inspirerende Gwen, Wat leuk om zo'n enthousiast verhaal te lezen en vooral de wil om er zo'n gewoon mogelijk leven op na te houden. Met die inzet kom jij er wel! Heel veel succes met alles dat je onderneemt! Lieve groet, Carla www.cf-challenge2012.nl

    BeantwoordenVerwijderen