zaterdag 9 mei 2015

Blog/Plog revive?

Hallo allemaal (ik weet niet of er nog volgers/lezers zijn :P),

Volgens mijn laatste blogbericht is het alweer 1 jaar en bijna 8 maanden geleden dat ik voor het laatst een blog heb geschreven. Wat een lange tijd geleden alweer.. De tijd gaat zo snel en er is zoveel gebeurd in 1 jaar en 8 maanden. Waarin 1 heel jaar heel heftig was vanwege een soort van hele heftige depressie/burn-out of wat je het ook noemen wil. Gelukkig ben ik daar na 1 heel jaar hard vechten weer uit gekomen en ben ik sinds een aantal maanden weer helemaal mezelf! De reden dat ik gestopt ben met bloggen was dit overigens niet. Ik had het erg druk met studeren en zoals ik in het laatste bericht hieronder aangaf was het tijd om lol te maken, uit te gaan en te feesten. Genieten van alles en dat heb ik dan dus ook gedaan tot ongeveer eind februari 2014. Ik had geen zin meer om te bloggen en telkens een beetje hetzelfde te vertellen. Nu na een tijdje niet te hebben geblogd zie ik het wel weer zitten om soms wat van me af te schrijven. Helemaal nu mijn lichaam het laatste jaar ook weer moeilijk aan het doen is.. En het is handiger zo dan elke keer een lange update op Facebook te zetten. Ik laat het hierbij over mijn gezondheid en ga geen relaas van de laatste 1,5 jaar vertellen. Dat wordt wel duidelijk in mijn nieuwe blogs hoe het er nu voor staat. Alle ellende laat ik nu even achter me.
Daarnaast wil ik ook meer vertellen en laten zien over mijn leven met CF en NAAST CF (dus mijn hobby's, kleding, make-up, reizen, studie, sociaal leven etc.)
Ook ben ik erg nieuwsgierig geworden naar het Ploggen (dat is photo bloggen). Dus blogjes met foto's erbij. Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat anderen doen en leuk vinden. Dus ik volg al een aantal mensen. Dus wie weet ga je hier ook wat plogjes van mij zien om mijn blog wat leuker te maken :)

Nou ik hoop dat ik het dit keer wel volhoud om de blog een nieuw leven in te blazen ;) en mijn eerste verslag zal een hele leuke worden over mijn citytrip naar Parijs. Dus nog even geduld..

Liefs Gwen

4 opmerkingen:

  1. Yay Gwen, leuk om te lezen! Ik ga je blog weer in de gaten houden! Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt gehad in Parijs, leuk als ik hier binnenkort al het een en ander kan zien. We gaan ook snel even wat afspreken zodat ik je verhalen kan horen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Gwen! Fijn dat je je zodanig goed voelt, dat je hier ook weer zin in hebt. Ik kijk er naar uit!

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om ook hier weer wat van je te lezen Gwen! Ik hoop dat het goed met je blijft gaan. En dat je blog/plogzin van regelmatige orde blijkt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen